Kampaania
TEZ TOUR Türgi reisikampaania: suured tulemused väikse eelarvega
Klient
TEZ TOUR
Aasta
2025
EssenceMediacom Estonia (Arina Sycheva – Strateeg)
Klient: TEZ TOUR Eesti (Jelena Gavronski – Müügi- ja turundusjuht, Кatrin Repetskaja Balcı – Vanem turundusspetsialist)
TikTok kampaania: suured tulemused väikse eelarvega
Kampaania eesmärk ja taustainfo
Kampaania eesmärk oli näidata, et strateegiliselt läbimõeldud sotsiaalmeediaturundus ei vaja alati suurt eelarvet, et anda mõõdetavat tulemust. Soovisime testida, kuidas väike, kuid hästi fokusseeritud investeering võib mõjutada broneeringute arvu ja brändi nähtavust sihtrühmas, kes on juba huvitatud Türgist kui reisisihtkohast. Samuti tahtsime mõista, millised hashtag‘id ja huvipõhised kombinatsioonid toovad kõige kõrgema konversioonimäära.
Lahendus ja tulemused
Me ehitasime sihtrühma kolme võtmetunnuse ümber: huvid, interaktsioonid hashtag‘idega ja ostusoov. Keskendusime inimestele, kes juba suhtlesid Türgi ja Antalya reisiteemalise sisuga. Kasutasime hashtag‘e: #Turkey, #Antalya, #Türkiye, #TurkeyTok, #Kemer ja #AntalyaTurkey. Lisaks suunasime reklaamid reisibüroodega seotud kasutajatele ja teenustele.
Tulemused
28 kasutajat alustas broneeringut
17 lõpetas broneeringu edukalt
ROI: 74 238%
ROAS: 743,38
CPA: 2,94 €
Järeldus
Ainult 50 euro ja nutika sihtimisega muutsime huvi tegelikeks broneeringuteks. See test näitas, et kui kavatsus ja asjakohasus kattuvad, pole tulemus seotud mahuga, vaid täpsusega. Kui me selle kampaania käivitasime, polnud eesmärk suur mastaap, vaid tõestus. Me tahtsime näha, mis juhtub, kui kasutada vaid viiskümmend eurot ja täpset sihtimist.
Keskendudes huvidele, teemaviidetele ja ostusoovile, jõudsime inimesteni, kes juba unistasid Antalyast. Hashtag’id nagu #Turkey ja #Antalya polnud lihtsalt trendid – need näitasid tõelist reisihuvi.
Kümne päevaga muutus väike test seitsmeteistkümneks broneeringuks ja ROI ületas ootusi. Õppetund on lihtne: mõju saavutamiseks pole vaja suurt eelarvet. On vaja täpsust, uudishimu ja julgust katsetada.
Meeskond