Väljakutse

Kampaania eesmärk oli ambitsioonikas – lansseerida piiratud eelarve raames Prisma kauplustes Suurbritannia bränd Tesco, sealhulgas saavutada kiire ning märkimisväärne müügikasv, tõsta tarbijate teadlikkust ning luua Tesco brändile lojaalne ostjaskond.

Lahendus

Meediastrateegia oli personaliseeritud ning erines klassikalisest lansseerimiskampaania mudelist. Klassikalise TV-kampaania asendasime kuluefektiivse sponsorlusega. Ajakirjades katsime sisuturunduslugudega kõik vajalikud nišid – seda tuntud ja armastatud eestlaste kaasabil. Digitaalmeedias võimendasime storytelling efekti Tesco Finest ja Tesco Free From segmentide abil. Kuna Tesco tootesari sobib ka paljude eridieetide puhul ning esindab mitmekesist toidukultuuri, kaasasime sotsiaalmeedia influencerid, kes juhtisid tähelepanu spetsiifilisele tootevalikule nende nišis (vegan, gluteenivaba jm).

Tulemused

Perioodil oktoober–detsember 2017 müüdi rohkem kui 125 tuhat Tesco toodet.
Kampaania ROI: 1 147%.

Projektist

Klient

Prisma

Aasta

2017

Kategooria

Efektiivne meediakasutus