Väljakutse
Kampaania eesmärk oli ambitsioonikas – lansseerida piiratud eelarve raames Prisma kauplustes Suurbritannia bränd Tesco, sealhulgas saavutada kiire ning märkimisväärne müügikasv, tõsta tarbijate teadlikkust ning luua Tesco brändile lojaalne ostjaskond.
Lahendus
Meediastrateegia oli personaliseeritud ning erines klassikalisest lansseerimiskampaania mudelist. Klassikalise TV-kampaania asendasime kuluefektiivse sponsorlusega. Ajakirjades katsime sisuturunduslugudega kõik vajalikud nišid – seda tuntud ja armastatud eestlaste kaasabil. Digitaalmeedias võimendasime storytelling efekti Tesco Finest ja Tesco Free From segmentide abil. Kuna Tesco tootesari sobib ka paljude eridieetide puhul ning esindab mitmekesist toidukultuuri, kaasasime sotsiaalmeedia influencerid, kes juhtisid tähelepanu spetsiifilisele tootevalikule nende nišis (vegan, gluteenivaba jm).
Tulemused
Perioodil oktoober–detsember 2017 müüdi rohkem kui 125 tuhat Tesco toodet.
Kampaania ROI: 1 147%.
Projektist
Klient
Prisma
Aasta
2017
Kategooria
Efektiivne meediakasutus