Väljakutse
2018. aasta varakevadel otsustas Prisma Peremarketid avada esimese 24/7 supermarketi. Kuna Prismal on võrreldes konkureerivate jaekettidega märksa vähem kaupluseid, on ööpäevaringselt avatud kauplus suur konkurentsieelis, mis kõnetab mitte vaid ümbruskaudseid elanikke, vaid kogu linnarahvast ning ka turiste. Meediakampaania eesmärk oli kasvatada kiiresti, kuid püsivalt Sikupilli Prisma külastatavust (eelkõige öötundide arvelt), kasvatada märkimisväärselt ROI-d ühe kuu jooksul ning ühtlasi maksimeerida teenitud meedia osakaalu.
Lahendus
Kombineerides PR-tegevusi ja meediat, hoidsime lansseerimiskampaania kulud ebaharilikult väikesed. Meediamix koosnes meediapindadest lennujaamas, klassikalisest välimeediast, printmeediast ja sotsiaalmeediast.
Sikupilli 24/7 avamine oli esimene ja suurim öö-Prisma lansseering – esmakampaania eeskujul, lansseeriti aasta jooksul veel ka Mustamäe ja Lasnamäe 24/7 Prismad, kusjuures meediakampaania raames aitasime Prismal leida ka öö-töötajaid.
Tulemused
Esimesel ööl külastas Prismat rohkem kui 400 inimest, teisel rohkem kui 700 ning esimese kuu keskmine öökülastajate arv püsis stabiilselt 500 kliendi juures.
Ühe külastaja kontaktihind kujunes Sikupilli Prismas kuu jooksul pärast lansseerimist aasta keskmisega võrreldes 11 korda soodsamaks.
Projektist
Klient
Prisma
Aasta
2018
Kategooria
Efektiivne meediakasutus