Azeta – e-poe promokampaania
Väljakutse Käesoleva aasta suvel võttis meiega ühendust Azeta, uus ilu- ja tervisetooteid pakkuv e-pood. Nende soov oli Eestis enda tuntust kasvatada läbi sotsiaalmeedia mõjuisikute kaudu.…
Väljakutse Käesoleva aasta suvel võttis meiega ühendust Azeta, uus ilu- ja tervisetooteid pakkuv e-pood. Nende soov oli Eestis enda tuntust kasvatada läbi sotsiaalmeedia mõjuisikute kaudu.…
Väljakutse Eriolukorra ajal pöördus Riigikantselei meie poole sooviga korraldada kampaania COVID-19 viiruse leviku tõkestamiseks, mille põhisõnumiks oli: püsi kodus ja käitu kriisi ajal vastutustundlikult. Eesmärk…
Väljakutse Kärcher korraldas käesoleva aasta esimesel veerandil kampaania põrandapesumasinate FC3 ja FC5 müüginumbrite tõstmiseks. Eesmärk oli kaheosaline: saavutada kampaaniale meedias võimalikult lai katvus ning seeläbi…
Väljakutse Möödunud aastal pöördus Bosch meie poole ideega. Nimelt soovisid nad korraldada kampaania, et tõsta SilentMixx ja VitaBoost köögikombainide tuntust aktiivse elustiiliga trennientusiastide ja toidugurmaanide…
Väljakutse Eesti Pagar otsustas korraldada kampaania kutsumaks üles kogukondasid üle Eesti osalema Musta Leiva loteriis. Peaauhinnaks loositi välja suur külakiik. Sätestasime meie kõige olulisemateks eesmärkideks…
Väljakutse 2020. varakevadel otsustas Prisma teha meediakampaaniad kutsumaks inimesi üles Prisma Konto lojaalsusprogrammiga liituma ning innustama mitteaktiivseid Konto kliente aktiivsemalt lojaalsusprogrammi kasutama. Arvestades asjaolu, et…
Väljakutse Sprite’i eesmärk oli noored brändist rääkima panna. Eesmärgi saavutamiseks sidus Sprite kampaania nii brändi enda kui ühiskonna jaoks olulise teemaga – kiusamine. Selleks, et…
Väljakutse Coca-Cola sihtrühma kõnetamiseks ei piisa traditsioonilisest meediakampaaniast. Otsustasime kasutada lahendust, mis võimaldab kasvatada brand love’i võimalikult autentsel ning noori kõnetaval moel. Avanes ambitsioonikas võimalus…
Väljakutse Rademari iga-aastane parkakampaania hõlmab mitmeid brände. Kui kampaaniasse kaasati erineva profiiliga influencer-modellid, pidime leidma optimaalseima lahenduse, kuidas jagada erinevaid brände ja mõjuisikuid kujutavad visuaalid…
Väljakutse 2018. aasta varakevadel otsustas Prisma Peremarketid avada esimese 24/7 supermarketi. Kuna Prismal on võrreldes konkureerivate jaekettidega märksa vähem kaupluseid, on ööpäevaringselt avatud kauplus suur…