Kärcher – kevadkampaania
Väljakutse Kärcher korraldas käesoleva aasta esimesel veerandil kampaania põrandapesumasinate FC3 ja FC5 müüginumbrite tõstmiseks. Eesmärk oli kaheosaline: saavutada kampaaniale meedias võimalikult lai katvus ning seeläbi…
Väljakutse Kärcher korraldas käesoleva aasta esimesel veerandil kampaania põrandapesumasinate FC3 ja FC5 müüginumbrite tõstmiseks. Eesmärk oli kaheosaline: saavutada kampaaniale meedias võimalikult lai katvus ning seeläbi…
Väljakutse Möödunud aastal pöördus Bosch meie poole ideega. Nimelt soovisid nad korraldada kampaania, et tõsta SilentMixx ja VitaBoost köögikombainide tuntust aktiivse elustiiliga trennientusiastide ja toidugurmaanide…
Väljakutse Eesti Pagar otsustas korraldada kampaania kutsumaks üles kogukondasid üle Eesti osalema Musta Leiva loteriis. Peaauhinnaks loositi välja suur külakiik. Sätestasime meie kõige olulisemateks eesmärkideks…
Väljakutse 2020. varakevadel otsustas Prisma teha meediakampaaniad kutsumaks inimesi üles Prisma Konto lojaalsusprogrammiga liituma ning innustama mitteaktiivseid Konto kliente aktiivsemalt lojaalsusprogrammi kasutama. Arvestades asjaolu, et…
Väljakutse Sprite’i eesmärk oli noored brändist rääkima panna. Eesmärgi saavutamiseks sidus Sprite kampaania nii brändi enda kui ühiskonna jaoks olulise teemaga – kiusamine. Selleks, et…
Väljakutse Coca-Cola sihtrühma kõnetamiseks ei piisa traditsioonilisest meediakampaaniast. Otsustasime kasutada lahendust, mis võimaldab kasvatada brand love’i võimalikult autentsel ning noori kõnetaval moel. Avanes ambitsioonikas võimalus…
Väljakutse Rademari iga-aastane parkakampaania hõlmab mitmeid brände. Kui kampaaniasse kaasati erineva profiiliga influencer-modellid, pidime leidma optimaalseima lahenduse, kuidas jagada erinevaid brände ja mõjuisikuid kujutavad visuaalid…
Väljakutse 2018. aasta varakevadel otsustas Prisma Peremarketid avada esimese 24/7 supermarketi. Kuna Prismal on võrreldes konkureerivate jaekettidega märksa vähem kaupluseid, on ööpäevaringselt avatud kauplus suur…
Väljakutse Kampaania eesmärk oli ambitsioonikas – lansseerida piiratud eelarve raames Prisma kauplustes Suurbritannia bränd Tesco, sealhulgas saavutada kiire ning märkimisväärne müügikasv, tõsta tarbijate teadlikkust ning…
Väljakutse Kampaania eesmärk oli muuta Fanta teismeliste esimeseks valikuks puuviljamaitseliste karastusjookide hulgas. Meedia eesmärk oli panna sihtrühma proovima Fanta uut maitset ning suurendada brändiarmastust (brand…