Väljakutse

Rademari iga-aastane parkakampaania hõlmab mitmeid brände. Kui kampaaniasse kaasati erineva profiiliga influencer-modellid, pidime leidma optimaalseima lahenduse, kuidas jagada erinevaid brände ja mõjuisikuid kujutavad visuaalid meediakanalite ja -formaatide vahel. Meie eesmärk oli leida just influenceri peamist sihtrühma kõnetav meediatüüp ning samuti vähendada tootmiskulusid, sest vastasel juhul vajanuks kampaania koguni 18-t erinevat visuaali.

Lahendus

Meie eesmärk oli vähendada visuaalide hulka põhikampaanias vähemalt 3 korda, et optimeerida tootmisesse minevat mahtu ja kliendi kulutusi kampaaniale. Eeltestimise käigus selgitasime välja ka efektiivseima visuaalide kombinatsiooni väli- ja printmeedia kampaaniaks ning ka selle tuumiksihtrühma, keda valitud kampaanianäod Victoria Villig, Tambet Tuisk ja Lenna Kuurmaa täpsemalt kõnetavad. 

Tulemused

Parkade müük kasvas kogu kategoorias 12%; üksikute brändide lõikes kuni 35%.

Projektist

Klient

Rademar

Aasta

2018

Kategooria

Uuringupõhine meediakasutus