Väljakutse
Kärcher korraldas käesoleva aasta esimesel veerandil kampaania põrandapesumasinate FC3 ja FC5 müüginumbrite tõstmiseks. Eesmärk oli kaheosaline: saavutada kampaaniale meedias võimalikult lai katvus ning seeläbi suunata sihtrühma Kärcheri kodulehele toodetega tutvuma ja ostu sooritama. Lisaks pidime suutma välja paista konkurentide kõrval, kes tulid välja sarnaste toodetega.
Lahendus
Eesmärgi saavutamiseks kasutasime sihitud digireklaame, sisuturundusartiklit ja -video. Kuvasime neid Delfi.ee-s, tööalases suhtlusvõrgustikus LinkedIn ning sotsiaalmeediaplatvormidel Facebook ja Instagram. Eelmainitud kaks sisuturundusmaterjali tootis spetsiaalselt Kärcheri jaoks Delfi loovmeeskond koostöös MediaComi meeskonnaga. Delfis kasutasime kampaania kestel ka bännerreklaami. Sihtrühma valimisel analüüsisime, kes võiks olla Kärcheri põrandapesumasinate peamine sihtgrupp. Siinkohal tasub mainida, et kui potentsiaalsel kliendil ei teki tootega head interaktsiooni, siis ei too ta ka mingit kasu. Nii on ülimalt oluline, et reklaamid oleksid suunatud õigele sihtrühmale. Kampaania oli eetris veebruari lõpust märtsi lõpuni.
Tulemused
Meie strateegiline lähenemine tõi endaga kaasa oodatust 177% kõrgemad tulemused. Meie reklaame näidati 349 690 korda rohkem ja kogusime 4007 klikki enam, kui algselt planeeritud. Lisaks tõime toodetele häid interaktsioone, mis tähendab, et sihtrühm veetis rohkem aega kliendi kodulehel. Kõigel eelmainitul oli positiivne mõju kliendi käibele, mis täitis algselt sätestatud eesmärgi.
Projektist
Klient
Kärcher
Aasta
2020
Meeskond
Projektijuht – Airi Kelp; Digispetsialistid – Felix Tammi, Margus Tui;