Väljakutse
Sprite’i eesmärk oli noored brändist rääkima panna. Eesmärgi saavutamiseks sidus Sprite kampaania nii brändi enda kui ühiskonna jaoks olulise teemaga – kiusamine. Selleks, et puudutada noori väärtuste tasandil ei piisaks puhtalt klassikalisest turunduskampaaniast. Läbi kampaania soovis Sprite näidata, et bränd räägib noortega ühte keelt ja jagab sama maailmavaadet. Väljakutse meediaagentuurile oli tekitada orgaanilist kommunikatsioonivoogu ning kaasata arutellu sihtrühma ja laiemat avalikust.
Lahendus
Kampaania sõnumi delikaatsuse tõttu otsustati esimese laine ajal bränd jätta tahaplaanile, et keskenduda esile tõstetud temaatika olulisusele. Varasematele kogemustele toetudes teadsime, et sõnum jõuab noorteni kõige efektiivsemalt just mõjuisikute kaudu, mistõttu selekteerisime välja seitse omanäolist ning noorte poolt armastatud persooni, kellel oli jagada ka isiklik lugu.
Kampaania nägudeks said Inger Fridolin, Liis Velsker, Kristina Pärtelpoeg, Rauno Oidram, Eleriin Sild, Laura Prits ja Mac Tuvi. Kampaania sõnumi laiemale levimiseks kuvasime valitud influencer’eid ka välimeediapindadel ning online-meedia bänneritel. “I Love You Hater” kampaania tipp-hetkeks oli Vabalaval toimunud talk show, mille käigus avaldati kampaania autor – Sprite.
Tulemused
Kampaania jõudis rohkem 220 000 inimeseni. Tasuta meediakajastus oli suur, sealjuures ligi 60% artiklites mainiti ka Sprite’i brändi.
Projektist
Klient
Coca-Cola
Aasta
2019
Kategooria
PR Events