Väljakutse
Hea Une Keskuse eesmärk oli kutsuda inimesi kliinikusse uneuuringule ning kasvatada teadlikkust norskamisest kui haigusest. Pärast esimest diagnoosi ja ravi lisati patsiendid andmebaasi, kus nende edasist paranemist jälgiti.
Lahendus
Meediastrateegia toetus paljuski inimeste häirimisele – püüdsime inimesed norskamise tavapärasest kontekstist ehk magamistoast välja tuua. Kampaania selgrooks said interaktiivsed „norskavad“ bussipeatused Tallinna enimkülastatavates piirkondades. Passiivse reklaamitarbimise asemel pakkusime auditooriumile olla osa reklaami loomisest. Ebamugavust ja ärritust kommunikeerisime veel ka raadios ja digitaalmeedias. Probleemi olemust saime detailsemalt selgitada sisuturundusartiklite kaudu.
Tulemused
Perioodil mai–juuli kasvas huviliste voog möödunud perioodiga võrreldes 40%. Hea Une Keskuse poole pöördus 4800 inimest, kellest konverteerus patsientideks 3000 ehk üle 60%. Kampaania ROI – 115%.
Projektist
Klient
Hea Une Keskus
Aasta
2017
Kategooria
Innovaatiline meediakasutus