Väljakutse
Kampaania eesmärk oli muuta Fanta teismeliste esimeseks valikuks puuviljamaitseliste karastusjookide hulgas. Meedia eesmärk oli panna sihtrühma proovima Fanta uut maitset ning suurendada brändiarmastust (brand love) teismeliste seas. Eesmärgid olid langeva karastusjookide turu tingimustes ambitsioonikad.
Lahendus
Meediakampaania idee oli teismeliste kaasamine Fanta turundusmeeskonda – noortele avanes võimalus osaleda Fanta kampaania loomeprotsessis ideest teostuseni. Värbamise etapi põhikanaliteks olid influencerid ja TV3Play eriprojekt „Unistuste töö“.
Uue maitse lansseerimisel kasutasime kombinatsiooni TV-st, välimeediast, digitaalmeediast, sotsiaalmeediast, influenceritest. Lai kanalivalik oli tingitud vajadusest kõnetada korraga kaht erinevat sihtrühma – teismelisi ja nende emasid.
Kampaania tipnes Fanta Fännipäevaga Forum Cinemas Scape kinosaalis. Fanta viis kokku Eesti populaarseimad Youtuber’id, Instagrammerid, blogijad ja nende fännid.
Tulemused
Fanta turuosa kasv Orangenades kategoorias – esialgne eesmärk ületatud kuuekordselt.
Kahekordne kasv Fanta müügimahus, kusjuures müügikasv ülejäänud kategooriaga võrreldes koguni kolm korda kiirem.
Brändiarmastuse (brand love) kasv 6 PP võrra.
Projektist
Klient
Coca-Cola
Aasta
2017
Kategooria
Frontier Brand activation