Väljakutse
Eesti Pagar otsustas korraldada kampaania kutsumaks üles kogukondasid üle Eesti osalema Musta Leiva loteriis. Peaauhinnaks loositi välja suur külakiik. Sätestasime meie kõige olulisemateks eesmärkideks kutsuda inimesi üles osalema nende suures tarbijamängus ning seeläbi tõsta Eesti Pagari Musta Leiva müüginumbreid.
Lahendus
Tulemuse saavutamiseks tuginesime neljale meediatüübile – digi-, print-, välimeedia ning raadio. Sel korral lasus põhirõhk digireklaamil. Kuvasime neid sotsiaalmeedias (Facebook), Delfi.ee lehel ning Google Display võrgustikus. Kasutasime geograafiliselt sihitud digireklaame, et saada inimesi ostma Musta Leiba, registreerima enda kogukond ning seeläbi osalema külakiige loosis. Kokku sihtisime asukohapõhiseid sõnumeid 56 erinevale sihtgrupi kombinatsioonile. See võimaldas meil suunata inimesi kõige etemini loosis osalema. Enne kampaania lõppu muutsime bännerreklaamide sisu tuletamaks tarbijatele meelde loosist osa võtma. Print- ja raadioreklaam ning välimeedia toetasid kampaania vältel digimeedia tegevusi.
Tulemused
Lõpptulemusena jõudis me kampaania 93%-ni sihtgrupist. Meie reklaame kuvati 81% rohkem kui algselt planeeritud. Samuti saime oodatust 127% rohkem klikke.
Eesti Pagari Musta Leiva müük kasvas kampaania perioodil 60%.
Loteriis osales 1 071 erinevat kogukonda ning kokku 3 501 inimest.
Projektist
Klient
Eesti Pagar
Aasta
2019
Meeskond
Projektijuht – Maria Martin; OOH spetsialistid – Kaarel Kukk, Kristo Sõerd; Digimeedia spetsialistid – Eigo Kaljurand, Jako Jürgenson; Raadioreklaami spetsialist – Anna Juhkov; Trükimeedia spetsialist – Marju Lell