Väljakutse

Coca-Cola sihtrühma kõnetamiseks ei piisa traditsioonilisest meediakampaaniast. Otsustasime kasutada lahendust, mis võimaldab kasvatada brand love’i võimalikult autentsel ning noori kõnetaval moel. Avanes ambitsioonikas võimalus korraldada algusest lõpuni unikaalne lahendus – Coca-Cola paadipidu.

Lahendus

Content & Connections mõtteviisi kandjana panime erinevad meediakanalid koos toimima, lastes noortel toota ise sisu. Kampaania võimendamiseks korraldasime meeldejääva ürituse, mis võtaks kokku kogu kampaania idee. Võimendasime sõnumit raadiojaamade eetris ja sotsiaalmeediaplatvormidel. Eelpromoga ja suviste wow-hetkede inspiratsiooni tekitamisega toetasid sisuloojad. Paadipidu viis kokku suure jälgijaskonnaga muusikud, sisuloojad ja kohaliku meedia. Peo peaesinejaks oli möödunud aasta nimekaim artist – Nublu.

Tulemused

Brändiarmastus (Brand Love) kasvas kampaania sihtrühmas Q3 +25,7% (ajaloo kõrgeim tulemus!)
Coca-Cola müügimaht kasvas augustist detsembrini +14%

Projektist

Klient

Coca-Cola

Aasta

2018

Kategooria

Innovaatiline meediakasutus