Toimetas: Siim Kera, TULI
Refereering Turundajate Liidu artiklist.
EssenceMediacom Estonia astus olulise sammu digireklaamide keskkonnamõjuga tegelemiseks. Nüüdsest kasutatakse lahendust, mis võimaldab klientidel hinnata ja hallata oma digireklaamide jalajälge.
Digiturundus on oluline vahend, kuidas sihtrühmadeni jõuda, kuid veebireklaami kiire kasv tekitab muret, millist mõju see loodusele avaldab. EssenceMediacom Estonia usub, et digiturundust saab ja tuleb teha keskkonnasõbralikult.
Selleks võtsime kasutusele uuendusliku lahenduse, mis võimaldab meediaagentuuridel mõõta ja vähendada digikampaaniatega seotud süsinikdioksiidi heitkoguseid.
Tänu tipptasemel tehnoloogiale ning andmeanalüüsile annab lahendus reaalajas ülevaate iga kampaania keskkonnamõjust, sealhulgas teguritest nagu serveri energiatarbimine ja andmeedastuse maht. Nii saab EssenceMediacom teha jätkusuutlikumaid kampaaniaid ning vähendada enda ja klientide tegevuse keskkonnamõju.
Näiteks võib tuua videomaterjalidega meediakampaania, millel on 4 000 000 impression’it. Enne oli kampaania võrdne 58 536 mobiiltelefoni laadimisega või autoga 3664 kilomeetrit sõitmisega. Uut lahendust kasutades saab agentuur vähendada sellise suurusega kampaania andmekasutust kuni 1600 GB või 480 kg CO2 võrra. Ehk tulemuseks on süsinikdioksiidi heitkoguste märkimisväärne vähenemine.
“Usume, et jätkusuutlikkus peaks olema esmatähtis kõigi äritegevuste – sealhulgas digiturunduse puhul,” ütleb EssenceMediacom Estonia tegevjuht Olga Peresild. “Sel aastal keskendub meie agentuur lisaks neuroturundusele ka jätkusuutlikkusele. Uus digireklaamide keskkonnamõju mõõtev tehnoloogia annab klientidele võimaluse vähendada oluliselt kampaaniate süsinikujalajälge. Oleme uhked, et saame oma valdkonnas olla muutuste eestvedaja.”