EssenceMediacom võitis Londonis toimunud M&M Global Awards auhinnatseremoonial peaauhinna, saavutades ülemaailmselt 16 auhinda.
Kuue Kuldkarika ja kümne Highly Commended auhinnaga edestas agentuurivõrgustik oma konkurente sellel olulisel iga-aastasel üritusel, võites Aasta ülemaailmse agentuurivõrgustiku tiitli.
Kuldkarika pälvisid Sprite’i kampaaniad Indias ja Hiinas, kus EssenceMediacom võitis vastavalt kategooriates “Parim pakendi kasutus meediakanalina” ja “Parima loovideega kampaania”.
“Parima kohaliku brändi teostuse” ja “Parima digiturunduse kampaania” kategooriad võideti Pedigree töö eest Uus-Meremaal ja Snickers’i kampaania eest Brasiilias. Lisaks võitis agentuur kulla eBay ja Sky töödega vastavalt “Talent” ja “Gaming” kategooriates.
Highly Commended auhinnad pälvisid “Gravy Race” Sheba kampaania USA-s, “Sing to Remember” Coca-Cola kampaania Indias ning heinapalaviku ravimi Claritine kampaania Horvaatias. Kuldkarika võitnud Pedigree, Sprite ja eBay kampaaniad võitsid ka lisaauhindu.
Kokku pälvis EssenceMediacom auhindu kaheksas erinevas riigis ja kaheksale erinevale brändile, põhinedes 56 kampaania nominentide nimekirjal, mis oli suurim agentuuride seas.
„Me teame, et läbimurded, mida oma klientide jaoks oleme loonud, on mõjukad ja tõhusad, kuid on alati väga meeldiv, kui ka meie kolleegid tunnustavad neid eriliselt silmapaistvateks. Aasta ülemaailmse agentuurivõrgustiku tiitli pälvimine on tunnustus, et kõik meie kontorid töötavad suurepäraselt, et pakkuda väärtust brändidele, millega me koostööd teeme“ sõnas EssenceMediacom’i ülemaailmne tegevjuht Nick Lawson.