EssenceMediacom on kogunud Festival Media Global Awards’ilt 27 auhinda, sealhulgas kaks Grand Prix trofeed, 3 kuldset, 16 hõbedast ja 6 pronksist auhinda. Selle maineka programmi poolt tunnustatud töö hõlmab 13 kampaaniat kaheksal turul või piirkonnas.
Selle aasta jaanuaris käivitatud globaalne agentuur nimetati aasta agentuurivõrgustikuks, jätkates eelkäija agentuur MediaCom kolme järjestikuse võiduga selle tunnustuse saamisel aastatel 2020, 2021 ja 2022.
“See on tõeliselt suur au saada Festival of Media Globalil aasta agentuurivõrgustikuks. Mul on hea meel näha kampaaniaid meie võrgustikust üle maailma, mis võidavad rahvusvahelisi auhindu, sest see peegeldab kõrgeid standardeid, mida me iga turul järgime. Tahaksin kiita ka meie meeskondi nende pühendumuse eest ajal, mil meie kaks suurepärast agentuuri ühinesid – sellise tulemuse saavutamine näitab, kui võimas on meie uus ettepanek, ühendades loovust, suurepärast mõtlemist ja tähelepanelikkust, et saavutada tõelisi läbimurdeid,” ütles EssenceMediacomi globaalne tegevjuht Nick Lawson.