BLINK # 13 – ÄRIKASVU OTSINGUL
Juhtkiri Kõikide brändide soov on saavutada kasvu, ometi tundub, et selle saavutamine on varasemast keerulisem. Maailmamajandus on seiskumas ning paljude arengumaade kasv on aastakümnete madalaim,…
Juhtkiri Kõikide brändide soov on saavutada kasvu, ometi tundub, et selle saavutamine on varasemast keerulisem. Maailmamajandus on seiskumas ning paljude arengumaade kasv on aastakümnete madalaim,…
Pidevalt muutuv ja keeruline digitaalne maailm paneb reklaamijaid meediaplaneerimisest ja -ostust teise nurga alt mõtlema. Nick Lawson, MediaCom’i EMEA ja Global’i kliendikogemuse juht, selgitab, kuidas…
Selleks, et ka tulevikus tarbijatega kontakti luua, peavad B2C turundajad seadma fookuse tuntuse kasvatamiselt kogu tarbijakogemusele. B2B segmendis pole kahjuks olukord sugugi nii lihtne. Tom…