Kuidas on COVID mõjutanud erinevaid meediatüüpe?
Meie valdkonnajuhid panid kokku mõned tähelepanekud, kuidas viimasel ajal turg on muutunud ning mida tasub silmas pidada meedia planeerimisel. Suures pildis või välja tuua kolm…
Meie valdkonnajuhid panid kokku mõned tähelepanekud, kuidas viimasel ajal turg on muutunud ning mida tasub silmas pidada meedia planeerimisel. Suures pildis või välja tuua kolm…
Stress, pinge ning ärevus on kõigile tuttavad terminid, mida kogeme aeg-ajalt kõik kas suuremal või väiksemal määral. Töötamine kodukontorist muudab kohati igapäevaelu keerulisemaks, mistõttu on…
Küpsiste (cookies) kasutamise lõpp on lähedal ja reklaamijad muretsevad, kuidas selleks valmistuda. Vanessa Newkirk MediaComist toob välja kolm peamist võimalust, mida ettevõtted peaksid kaaluma, kindlustamaks…
Autor: Olga Peresild 2021 on üleminekuaasta, mida planeerides peaks enda jaoks läbi töötama kaks küsimust – kuidas luua tuleviku väljakutsetele vastav agentuur ning kuidas tõsta…
Kambavaim, ühtehoidvus, koostöö – need on iga kollektiivi jaoks olulised märksõnad. Kokkuhoidev meeskond on raskete aegade seljatamise alus. 2020. aasta algas MediaComis unikaalselt – korraga…
Uue väärtuspakkumisega uueneb ka brändi visuaalne identiteet Tallinn, 19. jaanuar 2021 MediaCom avalikustas oma agentuuri uue väärtuspakkumise: nüüdsest aitab ülemaailmne võrgustik klientidel näha veelgi laiemat…
Töökoha asukoht ja sealne töökeskkond kipuvad sageli jääma väärilise tähelepanuta. “Mis tööd sa teed?” või “kus sa töötad?” küsitakse enne, kui “kuidas sa tööl end…
Peatselt lõppev aasta on kahtlemata olnud teistsugune. Maailm on pehmelt öeldes pööratud pea peale. Sellegipoolest on meie töö iseloom meediaagentuuris suuresti muutumatuna püsinud. Töötame endiselt…
Välimeedia, kui sektori jaoks, on käesolev aasta olnud väga hüppeline ning valdkond on pidanud adapteeruma, et olukord paremini üle elada. Tänaseks on meediatüübi nõudlus jõudsalt…
Meil oli suurepärane võimalus osaleda “Facebook EMEA Agency Summit 2020” webinaril, mis oli korraldatud Facebooki poolt koos Facebooki turunduspartnerite, agentuuride ning arendajatega. Webinari mõte oli…